با توجه به توسعه بیش از پیش محصولات آنلاین و ابری (کلود) مایکروسافت و سرمایه گذاری های بسیار بالای مایکروسافت در این زمینه، ما در پرشیا گستر با تلاش تیم فنی اولین و کاملترین فروشگاه تخصصی فروش و ارائه محصولات آفیس 365 و سایر محصولات آنلاین مایکروسافت را راه اندازی کردیم.

footer-logo

با توجه به اینکه هزینه نگهداری و هاست محصولات سازمانی مایکروسافت در داخل کشور بسیار هنگفت میباشد و نیازمند زیرساخت و تجهیزات گسترده و حرفه ای جهت تضمین اطلاعات و دسترس پذیری مشتریان میباشد، لذا استفاده از سرویس های ابری مایکروسافت با گستردگی جغرافیای در سراسر دنیا و همچنین دارا بودن زیرساخت های با تضمین 99.99 درصد دسترس پذیری، جایگزین مطمئن و مناسب تری برای این موضوع می باشد. با این توضیحات و همچنین جهت افزایش رضایت مشتریان از دریافت سرویس های مناسب تحت کلود، ما را بر آن داشت تا پس از رایزنی با شرکت مایکروسافت و شرکای اروپایی آن، به ارائه محصولات آفیس 365 و آنلاین مایکروسافت و با پایین ترین قیمت در کشور عزیزمان ایران بپردازیم.

کلیه لایسنس های ارائه شده در این فروشگاه مستقیما از طرف شرکت مایکروسافت صادر و به مشتریان و علاقمندان ارائه می شود. پشتیبانی لایسنس ها و کلیه سرویس ها توسط مایکروسافت ارائه خواهد شد و مشتریان سازمانی میتوانند طی قراردادی، راه اندازی و ست آپ سرویس های آفیس 365 را جهت ارتباطات داخلی و خارجی سازمان به متخصصین فنی ما در پرشیا گستر واگذار کنند.

طی همکاری و توافق پرشیا گستر با دفتر اروپای مایکروسافت، کلیه محصولات مایکروسافت در آفیس استور ایران با پایین ترین قیمت جهانی (زیر قیمت رسمی  فروش آنلاین مایکروسافت) ارائه میشود و تضمین پایین ترین قیمت را به شما می دهیم. کلیه لایسنس ها پس از خریداری از طریق فروشگاه آفیس استور، طی حداکثر 48 ساعت کاری برای مشتریان ارسال خواهد شد و کلیه لایسنس ها و اشتراک ها به صورت یکساله میباشند.

محصولات آنلاین مایکروسافت که ما در فروشگاه آفیس استور ارائه مینماییم شامل موارد ذیل میباشند :

  • همه پلان های جهانی آفیس 365 – Office 365 All Plan
  • شیرپوینت آنلاین – SharePoint Online
  • پراجکت آنلاین – Project Online
  • وان درایو – OneDrive
  • اسکایپ سازمانی – Skype for Business
  • اکسچنج آنلاین – Exchange Online
  • یامر – Yammer
  • پاور بی آی – Power BI

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا خرید محصولات به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

http://officestore.ir