در اواسط سال ۱۳۹۹ و با اتشار نسخه ۲۰۱۹ شرپوینت توسط شرکت مایکروسافت، ما در پرشیا گستر مصمم شدیم تا از بیش از یک دهه تجربه تیم فنی و مدیریتی خود در راستای تولید محصولات سازمانی بر پایه پلتفرم شرپوینت و نسخه ۲۰۱۹ اقدام کنیم. لذا تصمیم به تولید دو محصول مهم سازمانی شامل پورتال سازمانی و مدیریت اسناد سازمانی گرفتیم. تلاش کردیم تا از جدیدترین تکنولوژی های روز حوزه نرم افزار برای تولید محصولات استفاده کنیم و همچنین اکثر نیازهای سازمان ها در این دو حوزه را پوشش دهیم.

در نهایت محصولات فوق در یک بازه زمانی فشرده در اوایل سال ۱۴۰۰ تکمیل و به مشتریانمان اراپه شد. از اوایل سال ۱۴۰۰ این محصولات در سازمانهای مختلف با تعداد زیادی کاربر و حجم اطلاعات بسیار بالا در حال استفاده می باشد.

از اینرو و با توجه به موفقیت حاصل شده، در اوایل سال ۱۴۰۱ برند جدیدی را با نام داتام پوینت خلق کردیم و از این پس کلیه محصولات سازمانی ما در پرشیا گستر با این نام عرضه خواهد شد.  علاوه بر محصولات پورتال سازمانی و مدیریت اسناد سازمانیِ ما محصولات دیگری شامل سامانه مدیریت وظایف، سامانه کنترل مدارک کیفیت،‌سامانه مدیریت آرشیو اسناد سازمانی و … را نیز تولید و به مشتریانمان اراپه کردیم.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اختصاصی محصولات ما مراجعه فرمایید.